Becas de inicio á investigación

Convocatoria 2023

Co obxectivo de incentivar a iniciación á investigación e captación de estudantes de máster de alto nivel interesados ​​en realizar prácticas formativas no marco dun proxecto de investigación, CRETUS volve lanzar unha nova convocatoria de axudas de iniciación á investigación. Nesta edición ofrecemos 14 bolsas de 750€, das cales 7 estarán reservadas para o alumnado do Máster de Enxeñería Ambiental da USC. Os candidatos seleccionados poderán participar nun proxecto de investigación tutelado por un IP do centro CRETUS que se realizará entre os meses de setembro e outubro. consiste nun traballo experimental cunha dedicación diaria de 4 horas. Os candidatos terán que elixir a liña de investigación da axenda Cretus á que queiran incorporarse.

A convocatoria está publicada na web da USC (Guía de convocatorias de investigación (usc.es))

A presentación de solicitudes realizarase a través da Sede Electrónica da Universidade de Santiago de Compostela.

O prazo para solicitar estas becas é de 7 días naturales a partir do día seguinte a sua publicación (24 de junio).

RESOLUCIÓN

Acaba de publicarse a resolución de becas para alumnos de máster en CRETUS: Taboleiro de anuncios – Sede electrónica (usc.es)

Apelidos Nome Máster
FEIJOO MOREIRA HELENA Ing. Química, Politécnico Milano
GONCALVES AKATUTI WILIAM HISSAO Enx. Ambiental, USC
GONZALEZ SUAREZ JUAN MANUEL Enx. Ambiental, USC
GUNTIN MAREQUE LIDIA Psicoloxía, USC
MACHADO FERNANDEZ CAMILA Enx. Ambiental, USC
MARTIN ATANES GUILLERMO Enx. Ambiental, USC
MARTIN GOMEZ BEATRIZ Técnicas Avanzadas en Química. UVa
MARTINEZ SOLIÑO ANA MARIA Enx. Ambiental, USC
MATO DOMINGUEZ SERGIO CIENCIA Y TECNOLOGÍA QUÍMICA (UNED)

Convocatoria 2022

Nova convocatoria de axudas de iniciación á investigación en CRETUS para alumnos de máster. Nesta edición ofrecemos 18 bolsas de 1 mes, para desenvolver un proxecto de investigación tutelado por un IP do centro CRETUS. O traballo realizarase entre os meses de setembro e outubro e consiste nun traballo experimental cunha dedicación diaria de 4 horas. Os candidatos terán que elixir a liña de investigación da axenda Cretus á que queiran incorporarse.

A convocatoria está publicada na web da USC (Guía de convocatorias de investigación – financiamento (usc.es)) tamén neste enlace

A presentación de solicitudes realizarase a través da Sede electrónica da Universidade de Santiago de Compostela, presentando unha solicitude xeral no rexistro electrónico. A solicitude deberá dirixirse á ÁREA DE XESTIÓN DA INVESTIGACIÓN, indicando no asunto que se presenta solicitude para participar na convocatoria de axudas de iniciación á investigación no centro CRETUS. Non é necesario achegar ningún documento, xa que tal e como se describe na base 7.3 da convocatoria, unha vez presentada a solicitude, o solicitante recibirá instrucións sobre como presentar os documentos complementarios da súa solicitude no correo electrónico que indicou na súa solicitude.

O prazo para solicitar estas bolsas finaliza o 15 de xullo.

RESOLUCIÓN

Acaba de publicarse a resolución de bolsas para alumnos de máster en CRETUS: Taboleiro de anuncios – Sede electrónica (usc.es)

Apelidos Nome Master cursando
MARTÍN CARAMÉS FABIANA Máster de Biodiversidad Terrestre: Conservación y Gestión
SILVA BEA SERGIO Biotecnoloxía Avanzada
DOCAMPO LOPEZ LAURA Psicoloxía
VIVIAN FERNANDEZ CRISTIAN Enxeñaría Ambiental
NOGUEIRA BLANCO CARLOS Investigación Química e Química Industrial
ARROYO GRADILLA GORKA Enxeñaría Ambiental
PEREZ JIMENEZ MERCEDES GUIOMAR Investigación Química e Química Industrial
ROLDAN ALVAREZ EMILIO Enxeñaría Ambiental
VAZQUEZ VAZQUEZ BRAIS Enxeñaría Ambiental
FERNANDEZ ROBLEDO NURIA Investigación Química e Química Industrial
HERNANDEZ JIMENEZ ANA Investigación Química e Química Industrial
GONZALEZ PEREZ GUILLERMO Enxeñaría Ambiental
GIL ABALDE ANDREA Enxeñaría Ambiental

Informes Finales

Unha vez finalizadas as bolsas, os informes finais presentados polos estudantes revelaron que foi, en todos os casos, unha experiencia moi frutífera e satisfactoria. Este vídeo contén os propios testemuños dos estudantes despois desta experiencia.

Bolsas de inicio á investigación – YouTube

Convocatoria 2021

CRETUS lanza por primeira vez unha convocatoria de Bolsas de verán dirixida a estudantes de máster que queiran iniciarse na carreira investigadora nalgunha das áreas da axenda de investigación de CRETUS.

Ofrécense 8 bolsas remuneradas cunha duración de 3 meses (de setembro a novembro 2021) a estudantes matriculados nalgún máster oficial do curso 2020-2021 das seguintes titulacións: Enxeñería Química e Bioprocesos, Enxeñería Ambiental, Biotecnoloxía, Física, Investigación Química e Química Industrial, Química na fronteira coa Bioloxía e Ciencia dos Materiais, Acuicultura, Bioloxía Mariña, Biodiversidade Terrestre, Desenvolvemento Económico e Innovación (vinculada ao medio ambiente ou economía circular) e Psicoloxía (do campo social).

Estas axudas financiadas pola Consellería de Cultura, Educación e Universidade da Xunta de Galicia teñen como obxectivo fomentar a iniciación á investigación a estudantes con interese en realizar prácticas en proxectos de investigación no campo das tecnoloxías ambientais.

Proceso de presentación de solicitudes
A presentación de solicitudes farase a través da Sede Electrónica da Universidade de Santiago de Compostela, presentando a solicitude xeral no rexistro electrónico. O órgano ao que vai dirixido é a área DE XESTIÓN DÁ INVESTIGACIÓN. Indicar que se presenta unha solicitude para participar na convocatoria de Bolsas de verán non centro CRETUS 2021. Unha vez presentada a solicitude, recibirase un correo electrónico, para completar a devandita solicitude coa documentación necesaria.

O prazo para a solicitude termina o 5 de xullo de 2021.

Descarga as bases e a convocatoria para más información e o Anexo III Formulario de solicitude